Popular Posts

nuffnang di godam! kahkahhhkahhkahhh

assalamualaikum .. asal weh ? asal aku gelak ? semalam mase BW aku pasan gak ade blog yang aku follow sibuk ngadu nuffnang tak boleh bukak .. u olls tahu tak gaysec yang godam nuffnang ! nampak sangat syarikat advertising sebesar nuffnang tak ade security yang selamat! huhu! sbenarnye pihak gaysec saja je nak test tahap security nuffnang , tapi mmg tak selamat lah! pinhak nuffnang! sila kerja lebih masa yee... :)

Hari ini, GaySec membuat kejutan lagi sekali apabila telah mengodam laman web Nuffnang, dan melepaskan lebih daripada 34,531 pangkalan data pengguna yang didapati oleh mereka. Dan pada masa yang sama, kini laman Nuffnang kelihatan tidak dapat diakses buat sementara waktu, dan masih tiada sebarang maklumbalas daripada pihak Nuffnang.



Menurut GaySec, ianya menunjukkan yang mana sistem mereka tidak begitu selamat, dan masih boleh ditembus, selain pada masa yang sama boleh disalah gunakan oleh pelbagai pihak untuk menyebarkan virus, memandangkan pengguna Nuffnang kini adalah melebihi 180,000 orang.




to nuffnangers nak baca info kat sini ;

=>gaysec godam nuffnang - pangkalan data dilepaskan

=>laman nuffnang ditutup oleh pihak nuffnang buat sementara waktu .



credit to ; amanz.my

psss...psss...naseb baek aku dah tukar advertlets! lalalaala...


sekian dahulu dari bilik berita ..saya karam latipah asam dilautan walia melapur kan untuk belog kacak! sekian......


buibuii

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive