Popular Posts

gara-gara pemalu yang amat dasyat , akhirnya terbingai-bingai lapaq..


malu-malu monyet ..bukan malu2 kambing!


walaupun didalam kelas saya nmpak sangat spontan dan macam berani waja gagah perkasa menyoal lecturer dengan pelbagai tricky soalan , atau pon statement yang saya rasa tak kne, tapi hakikatnya saya seorang yang sangat PEMALUUU GILAAA BABEKKK ..

harrrharrr...ini menunjukkan saya mempunyai kemaluan! kehhkehhkehh,,,,saya pon tak tahu kenapa ? kalau dalam kelas ,saya sangat berani mencapub (mencari publisiti ,) tapi sebenarnya saya berani -berani ayam je! kahhkahhh..

jiran sebelahh buat kenduri kawen . jadi mak tak bg saya masak untuk elakkan pembaziran syaitonirrojim,..masalah nye , khemah kaum adam di letakkan depan parking umah saya..mmg kuar2 pintu ade org lelaki yang sangat dasaatt ramai nye ! maluuuu..akhirnya saya memilih untuk berlapar dalam umah,...erghhhhhhhhhh......


demmdemmm.... terbingai-bingai menonton melodi dan nona smbil memakan biskut kering dan meratapi naseb diri ...huwaaaaaaaa...nanges!


psss..psss...da la sesungutt senggugut ni! grrrrrr...


buibui..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive