Popular Posts

> WAJIB KE REPLY SEMUA KOMEN??

HOlla Peeps,

nak join tekan sini : WAJIB KE REPLY SEMUA KOMEN??

Komen dalam bahasa yang aku fahami adalah satu bentuk text atau satu feedback yang diberikan kepada penulis atau writer.. Dalam situasi ini, komen kepada setiap entry yang dikarang oleh blogger itu.. Ia boleh jadi positif, dan negatif.. Ia juga boleh membawa kepada bentuk persoalan yang mana si pembaca or reader tidak berapa memahami entry yang ditulis si penulis entry..

Dalam segment yang diutarakan oleh Wan Cikgu Muzik dia menginginkan hujah mengenai WAJIB KE REPLY SEMUA KOMEN?? Jadi perkataan wajib itu sendiri membuatkn aku curiga, jika tidak reply berdosa la jadinya kan? #LOL Pada aku harus reply komen yang berbentuk tanda soal, iaitu komen yang bertanyakan kepada si penulis mengenai sesuatu yang dia tak paham (menjadi-jadi tak paham apabila ayat berputitis seperti yang slalu aku tulis, jadi wajib la ye reply?).. Jadi si penulis perlulah reply komen trsebut untuk memahamkn si pembaca (walaupun biasanya jarang pembaca membuat 2nd visit untuk setiap entry, tapi jangan risau sebab ramai je yang buat 2nd visit untuk entry tu trutama selepas memberi komen dan inginkan komen mereka di reply) tapi bagus gak kalau buat (reply komen yang dibuat) sebab kalau sorang readers tak paham, bagaimana silent reader yang tak paham pulak? Segment WAJIB KE REPLY SEMUA KOMEN ni memang cool~



-zuan-
p.s : aku ni rajin gak join segment2 ni ek.. #LOL 

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive