Popular Posts

dilamar london weight management

assalamualaikum ..

pada pukul 10 pagi tadi saya telah dihubungi oleh london weight management cawangan the mines ,serdang untuk melamar saya menjadi duta produk mereka . oke tipu . sebenarnye ezza telah menang competition just match to win ...ini disini ..disinii

jadiiiiiiiiiiiiiii...........jadiiiiiiiiiiiiiiiiii..... ezza sangat lah gembira kerana telah memenangi hadiah worth than rm 668 ! hadoiiiiiiiiiiiiiiii... sapa nak bagi kau nokk! luahan hati ezza di entry lemak yang tidak diundang ni telah menemukan jawapannya!

oke. saya tahu , saya tak bape nak gemuk . fyi , berat saya sekarang naek 48 lagi! dulu 45 kan ? tak ke risau mak nok ,?saya sangat pendek ..dan tak mahu menjadi gemuk pendek..erghhh...mendengar berita ini saya tak jadi tidur lalu melompat2 sekeliling umah tanpa memikirkan org yang memandang pelik..kahhkahhhh... :)



thanks kakak cina london weight management yang nak kasi treatment free kat sayaa! :)


tak caya saya sudah gemuk ? tengok sendri laa...



sudah gemuk terutama di bahagian dada ..opss..bukan buah dada !


semakin mengembang , tambah apabila memakai baju berwana cerah , putih,pink etc..nampak tak dada makin bidang ?demmm


tangan dah tembammmmmmmm! lengan semakin beketul ketul



tak caya silakan zoom lengan saya ..umpama batang pokok cempedak dahhhhhh !maluuu wohhh..


kurus tak yang ni ?okee..yang ni mase zaman separa kurus . sebab saya lagi kurus dari ni..

at least , saya dah dapat hadiah dr london ni , saya boleh maintain macam gmbar last kat atas ni dah oke dah , :) ..bersyukur sangat!!!!!!!!alhamdullillah ..sy bukan obses nak kurus , tapi saya pendek . paham tak kalau saya jadi gemuk pendek cemana ?kahkahhh..


london weight ! here i come bebehhhhhhhh!


psss...psss....terus lupa wordless wednesday ! ahhhhhh , gasak laa...hahahaa


buibuii

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive