Popular Posts

KSL city dekat dengan hotel 11@century




oh bahagianya hari ini! semua ditaja! thank you kakak. u are the best sister i 've ever had!


okey, sejak nak dah nak masuk U, mcm2 kene setel. and mostly saya mmg buat sndiri. sperti contoh:

1. buat medical check up.

2. buat buku akaun bank



and the best part is......... shopping never alone! haha. since saya cumalah berdua, saya dan kakak, kakak sponsor saya. :D hehe. semalam shawl. hari ni, kasut. okelah kan, due tu die taja. the rest, ABAH. thank you abah. i will never forget you, insyaALLAH, lpas jadi building surveyor yang berjaya, saya bantu abah pulak. abah xpayah kerja. duduk rumah. dengan mak. jaga cucu. hihik. i love you. my FAMILY. mmuah muuahh.




mak saye slim tau. kalah saye. =____=














No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive