Popular Posts

> Kesilapan Harimau

HOlla Peeps,

livescore.com

Sepanjang perlawanan tadi aku mengutuk perlawanan Malaysia, terutama pertahanan yang trlalu leka tidur diatas bantal yang empun tanpa menghiraukan singa-singa yang ingin membaham mereka.. Tiada semangat Malaysia Boleh dalam hati mereka, dan tak ada bersungguh-sungguh.. Terlalu mengharapkan Sali untuk gol.. Tapi sampai bila Safi boleh gol? Beliau hanya mampu menjaringkan 2 gol dari 8 gol dalam perlawanan ni.. Dengan kekalahan 5-3 aku rasa macam tengok Liverpool lwn Malaysia.. Bukan aku tak sokong Malaysia, tapi sebab aku sokong la aku kutuk, sebab kritikkan boleh membina seseorang menjadi lebih bagus.. Kalau selalu kena puji boleh membuatkan seseorng hanyut dibuai mimpi.. Harap perlawanan di Bukit Jalil lebih bagus.. See ya there peeps..

Total credits to Forward, and for the defensive, try Italian football style..Look at how they defend.. and to Singapore, is it total satisfaction to have an import player scored for you?


-zuan-
p.s :  Aaron Aziz penyokong Malaysia atau Singaura?

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive