Popular Posts

Mulut Apakah Ini......



X der apa yg aku nak tuliskan kat sini cuma aku nak tanyalah pada korang apakah perasaan korang bila terbaca message mcm nie:

...

...

...

...

...

...

...

...

...

V

"Dah bertahun aku tgk ko dok update status ko - sakit tu lah, sakit ni lah, gi hospital lah, operation lah, sakit teruk lah, masuk emergency room lah... But sampai sekarang tak mampus2 lagi, apa kes? Ke ko sajer drama nak kan perhatian orang sekeliling??? Kalo susah sgt nak mampus ko meh sini aku tolong racunkan"

Masalahnya ada ke manusia dlm dunia ini yg nak sakit...Org gila pun x nak sakit,inikan pula manusia yg waras seperti kita....Kalau dah rasa diri tue bagus,meh sini bunuh saja aku...Nak buat mcm mana,dah nak sakit,lagipun bil hospital ke apa ke,bukannya aku kacau duit kau kan...Lainlah kau,keje nak mintak duit kat org,masih segar dlm ingatan aku masa kau nak pinjam duit aku RM 3K,wah punyalah manis ayat2 ko tue...Tapi bila time nak byr blk punyalah liat....Sampai nak kena mintak byk kali br nak dpt,tue pun bukannya byr semua,skit2 sampai amik masa selama sthn utk membayarnya....
Btullah kata2 org,bila time "SENANG",mmg ramailah kwn yg menghampiri kita,tapi bila kita dlm kesedihan @ kesakitan,hinaan & cacian yg kita dpt....

Ingatlah setiap apa yg kau buat itew,insya-ALLAH satu hari nanti akn dpt pembalasannya juga...Waktu itu baru kau rasa mcm mana yg aku rasa ketika ini....Cuma waktu saja yg menentukkannya...


Nota kaki ~ Ingatkan dah x der org yg menyalak nama aku kat "TWITTER",rupanya masih ada lagi kan....Ish Ish Ish,seronok kan keje dok mengumpat,mengeji org nie....Ingat!!! Org sekeliling kamu sentiasa memerhati apa yg kamu taipkan di "TWITTER"....Dunia cyber nie kecik saja....
(nama saja org beragama & berpelajaran,tapi pemikiran cetek)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive