Popular Posts

RAMADHAN #1 : SAHUR DI KALA BUDAK


sebelum saya g solat zohor , elok lah saya pegi join segmen ini :)


haha, cakap pasal bangun sahur ni saya rasa saya sekarang dan dulu tidak banyak beza .. hahaha, mmg seorang yang susah nak bangun sahur..masih segar diingatan kalbuku yang dalam ini, dulu2 pukul 10 malam dah dipaksa tidur oleh mak . dan perkara wajibul ghunnah sebelum tidur pada bulan puasa mesti lah emak mengajar saya berniat puasa .. sempat saya berpesan kepada emak cmni " mak,makk, nanti pagi nak kejut adik bangun nyanyi nyanyi taw, nyanyi cmni,aadikkk laaaa sayaanggg bangunnn " ...smbil ketawa, mak mengiayakan je,,

amboiii, ciap demo lagi tu! tapi pepagi mak kejut begitu , saya makin best lena tidur,,cisskekk! kadang2, dipaksa bangun smpai makan smbil tidur dimeja makan,..paling dasyat , tersembam di pinggan..kahhkahhh,,,

lepas sahur tidur balik , bangun pukul 10 pagi , nak susu balik! sama je,baek tak payah sahur! :P ..pssss..pssss..sy isap susu botol smpai drjah 4 or 5..kurang pasti , tapi mmg pelbagai cara mak buat supaya saya tak isap susu dah! kehhkehhh





amboii, nak tekak western je! cerdit to abg mat gebu...


buibui

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive