Popular Posts

surirumah tanpa suami..sobss...sobss..

assalamualaikum dan salam jumaat ! weeeehuuuuuuu.... hari ni saya memasak didapur tanpa emak..rasa nak lempang2 muka jiran sebelah tak percaya! hahaha.. bukan tak biasa , tapi kalau ade emak boleh la curik tulang , agak2 malas sket , potong bawang smpai setengah jam and biarkan yang laen mak buat ! ekekekekeke....

hari ni mak sibuk duk tolong jiran sebelah nak kenduri jadi saya lah yang take over,.best jadi surirumah tanpa suami ni! yelah ,saya tak kawen lagi , celah mana nak ada suaminya!jum la layan saya masak hasil camera henfon cap norkiah saya. 1.3 pixel..hahaha! demdemm..



terlebih sumbat! mak puji sedap woooooooo....(sambil tekembang-kembang idung saya!)



ikan tongkol masak taucu ,
ikan goreng sumbat ,
taugeh masak lemak,
ayam masak kicap,
sayur kobis goreng,
sambal belacan!

rugi takde budu , takpon tempoyak ! cicah dengan sayur ulam2 kampung...perghhhhhh.....


" haaaa, boleh pon masak banyak2 sendiri ...boleh kawin dah ni " kata emak kepada saya...


psss....pssss..lepas je mkan terus je telentang atas katil fikir nak kawen..ekekekekeke.......


buibuiiiiiii ..xoxo

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive