Popular Posts

Lunch Dimana....


Kalau dtg ke bumi Singapore,WAJIBlah dtg ke sini....Sebuah restoran yg termasyur di sana....Ramai artis yg mkn di sana termasuklah Allahyarham Datuk Sudirman Hj Arshad tau....Jgn main2....
Lokasinya terletak disini:

...

...

...

...

...

...

...

V


Arab St

Lintas jln skit dan akn nampak deretan kedai...Dan kedai itu namanya:

...

...

...

...

...

...

...

V


Singapore Zam Zam...


Mcm2 jenis mknan yg disediakan,tapi yg femes kat sini adalah "murtabak" & "nasi beriyani" lah....


Minuman kami tgh hari itu...
(Penghilang dahaga)
HaHaHa


Apalah yg mama bualkan ngn MTB kan...Happy je kan...
HiHiHi...


Kuah darl & Kari ikan
(mmg terbaek woooookkkkkkk)


Inilah murtabaknya
(kami amik murtabak daging)
Small punyerrrrr


Dan inilah nasi beriyaninya...Dlm tue ada ayam tau...
Mmg sedap giler okeh...Lebey sedap dari "Kapitan"...
Mcm mana tue...
HaHaHa...
Skg nie korang layanlah pic2 kat bawah nie antara aku ngn MTB....Mmg kelakar giler sbbnya MTB nie layankan aja perangai sengal aku nie...
HaHaHa

...

...

...

...

...

...

...

V


ATB & MTB


Senyumlah selagi bole senyum


Aku suka pic nie,x tau pasai pa...
(cute sgt2)



Perkenalan kami dari tahun 2007 alhamdullilah kekal sampai skg...Kami langsung tiada masalah malah setiap kali aku dlm kedukaan dia diantara insan2 yg sentiasa bersama dgn aku...Biarpun kami dipisahkan oleh 2 negara,tapi itu bukan penghalangnya....

Ok bila dah kenyang mkn,barulah best nak jln2 kan....So destinasi seterusnya ke mana???

Tunggu


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive