Popular Posts

Universal Studio Singapore

Bahagian II

Bila dah masuk ke dalam,masing2 teruja terutamanya aku lah kan...Yelah setelah setahun mengimpikan utk masuk ke dalam USS,akhirnya tercapai juga....So bila dah masuk dlm nie,kamera mmg dah sentiasa dipegang...Yelah nak mengabadikan kenangan kan....
HiHiHi...


Universal Studio Store
(dlm nie mcm2 jenis cenderahati yg dijual)
Harganya bole tahan jugaklah mahalnya....


Haruslah bergambar dipintu masuk kedai tue kan..
HaHaHa....

Siapakah gerangannya yg berada diantara aku & mama
HaHaHa....
(cantik kan)

Korang layanlah pic2 yg byk kat bawah nie:

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

V


Bergambar lagi kami....


Mama & ibu


Apa punya poselah nie kan...
HaHaHa....


Lagi pose ngn kereta...Kali nie ngn yellow car
HaHaHa...




Aku bersama MTB yg tersayang.....

Ekceli ada beberapa games yg aku x main especially "roller coaster" lah...Yelah ngn penyakit aku nie kan,kang x pasal2 jantung ttinggal kat belakang plak....
Wakakakakakaka....
Tapi kan ada satu game nie kan aku main tau,games yg x disangka-sangka tau.....


Yer di Revenge Of The Mummy tempat aku masuk nie...Aku mati2 ingat naik keretapi biasa2 saja,sbb menurut kata MTB ngn si princess,game nie biasa2 saja....Tapi bila dah merasainya sendiri,rasa mcm jantung,hati,paru2 & semua organ dlm badan dah nak tercabut tau....Perasaan x payah nak ckplah,Allah saja yg tahu...
Tapi apa yg aku belajar disini kan,kiranya berani jugaklah anak "Pak Ghani" nie kan....Wakakakaka....Tapi mmg enjoylah....Mama mmg x masuklah tempat2 mcm tue,mama byk duk kat luar.....


Aku & ibu bersama si jejaka tinggi lampai....
Pastu kami meneruskan perjalanan ke permainan seterusnya,kalau korang masuk USS nie mmg korang akan rasa teruja sbb ada mcm2 yg korang nampak.....
Tgh2 dok jalan tue,aku terserempak ngn seseorang...Seseorang yg buat jantungku berdebar....Aku x tahu kenapa ada perasaan mcm itew,padahal bukannya aku kenal pun...Bila kami bertentang mata,owh tidak jgn lah ada perasaan itu....Korang mesti nak tahukan dgn siapa yg aku maksudkan kan.....

...

...

...

...

...

...

...

...

V

Inilah orgnya
(Wakakakakakakakaka)
X kan dah ubah selera jejaka pilihan plak kan...Maunya kena pelangkup ngn Pak Ghani ngn Mak Siti kat umah.....


MTB,ibu,angah & princess dlm train...
(mmy,aku suker giler pic nie tau sbb rambut)
HaHaHa


Aku bersama mama tercinta
(yg nie mama naik ngn aku)


Tang nie syiok,sbbnya tang nie bole berbasah-basahan....HaHaHa,kalau korang nak masuk sini mmg kena belilah baju ala2 baju hujan tue,kalau x jadi mcm kami lah,basah abis,tapi best gak bila dah basah2 nie....
Nak masuk sini punyalah panjang beraturnya,dekat 1 jam jugaklah kami beratur....Kami beratur dgn penuh kesabaran....Dan akhirnya dpt jugak merasainya....(sorilah gambar x amik sbb takut basah).....Tapi apa yg bole aku katakan mmg best sgt2.....
Bila dah kluar dari situ,mulalah masing2 perut jadi lapar + dahaga...Nasib baik kami bawak bekal roti yg ibu buat pagi itew....(kalau korang bawak bekal,kena pandai2 sembunyi tau)....


Aku beli bekas air Jurassic Dinasour tue...Nak tahu brapa harganya...Harganya ialah SD19.90 ,kalau duit kita dlm RM 49.90....Mahal giler kan...Tapi x perlah,jadi kenang-kenangan....Pastu kalau air abis,kita bole tambah air dgn harga SD2.00 (RM 4.90)


Tgklaah wajah suker aku bila ada "BF" baru tue...
Wakakakakakakaka


3 anak dara bergambar
(masa nie masing2 basah okeh)


Aku bersama princess...


3 org insan yg sentiasa dalam hati aku
(mummy,ibu & mama)
Vouge gtue...

Lps dah masing2 kering,kami g lunch dulu sbb rasa x puas mkn sandwich saja...Nak tahu ke mana lokasi lunch kami,kenalah tunggu

Jeng Jeng Jeng



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive