Popular Posts

kesengalan melanda



dear my blog,
today i had through a long long tired journey,
what a hectic day!
i lost my mind,
examination is just around at the corner,
and me?
just sitting in front of lappy,
to read what i want to read
oh i love in it!(tetibe)

APA GUA MEREPEK NI?

ish,,assalamualaikum,,oh,islam rupanya,,hahaaha...well,if u all perasan gua mang jarang tulis belog ngoblok gua ni dlm english..bukan ape,gua love mother tongue gua..tapi xde la smpai nak pinjam tongue mak gua,melampau la tu kan beb,cian room mate beliau iaitu babah gua..da xleh nak ...nakkk....haa..nak ape,,,BlUE tol otak kau!cap ayam!yelaa,,,if mother gua xde tongue cmne nak communicate easily an?an?an?see,i'm a positive thinker (what the fish?)..haii,,sejak bila gua jadi seorang budak yang berwawasan ni,,,?
****************************
well,actually mlm ni otak gua beku gile,xtaw nak tulis ape..yelaa,,since morning otak gua xrest,at night continue lak dgn replacement class etc,adoiiiiiii,,,haaaaaaaaaa..jum la bepantun..gua mmg suka memartabatkan bahase melayu ni(mesti najib bangga beb)

Dua tiga kucing berlari
Mana nak sama si kucing belang
Kalau kau berani kejarlah kucing tu
Mesti kau kena cakar sampai berbelang-belang gak..

Limau purut masak di dahan
Batang selasih condong uratnya
Limau purut tak boleh makan
Nanti sakit perut apa ubatnya.

Hayya Cik Siti, perempuan banyak muda
Ana banyak takut jalan tutup mata
Memanglah takut kalau jalan tutup mata
Sebab takut terpijak lubang Indah Water

Encik Baba jatuh dalam parit
Cik Aminah ketawa jerit jerit
Sampai hati Cik Aminah ketawakan saya jerit-jerit
Mentang-mentanglah saya jatuh dalam parit

BANGANG!SAMPAI HATI PUNYA CIK MINAH!CIAP KAU !

DA LAAAAA,,,,,,,NAK BOOMMM,....BYEE...........

nota ekstra : kalian kacak2 :P







sowi la sayang2ku sekalian...gua godek MUKABUKU(fb kau tau?) gua,gua tejumpe pic ni...kacak bhaiii korg ni...tmbah2 lagi along..hahahaa

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive