Popular Posts

9 teen?apa ade dgn angka

semekom dan salam satu malaysia!(pehhh...support najib weh)..well,since da 2 ari umo gua da boost to 19 ni,gua semakin bangge beb!cm da matang je asa:)yang gua sedy an,abah tak celebrate lgi besday gua:(..tggu kakak balik katenye..

APA2 LAH ABAH!ADEQ tak harapkan ape2 dari abah ,melainkan doa dan restu abah tuk adek bejaye,,tu jee,,,if ade hdiah tu bonus,,,hem,cakap sal umo ni ,next yearr gua da 20..tapi gua tak kisah pon,hurm,,umo ni just nombor je pon.hahha..(padahal umah kate pegi,kubur kata mari)..haha..well,sekarang gua tgh cuti mid sem,,semggu taw!tapi byk asgment!



~~dalam kete before balik:)

so gua ape lgi..dok umah menghabeskan bogheh...heaven gler..tak taw nak cakap ape...hahaha..so,di bawah ni la keje gua time cecuti ni,,hahaha..bukan penoreh getah bejaya ea,tapi gua menyelinap melancung masok dlm ladang owg,saje nak gegedik tgkap gmbar,,hahaah



:)si ezza kacak



my besties,,my fren since 4 years old taw!



2 org budak kcik



oh ..siyes ngade!huhu
k r,nak stdy ...encik beliau da marah,,,babai..muah2...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive