Popular Posts

bila kemalasan melanda

mornink!
haha,,,kepala kau mornik kecik,,tgok jam tu da pkol bape..:)?
oh,rilek ar..baru 2,45 pm..bukan xsolat ea tpi lu owg phm2 sndri la yee:P
hahaha,,,,ish,,,kalo laa ade mok encik2 da jadikan gua menantu nii terus reject...haha
alaaa,,bukan slalu beb,,,mlm tdi pon gua tdo awaii sgt around 4.55 am coz layan cik mon je,,,
tapi kan bleh lak cik mon bangon awal pg ni coz nk g dating?pelik la cik mon ni...xngantok ke?hurm,,owg kalo da mabok chenta cm tu la!haha
*******************
k2,sambong balik,.ni haa,,gua bgn2 jep ,bapak la,,terus lapau...gua pon ape lagi,niat nak beli jep maggi kat si una tu,,tpi dye baek la pulak ari ni,,gua pon ape lgi,pegi laa memanaskan air tok memasak megi..hanya tuhan yang taw,,bapak malas gler tenuk bhaaii nak masak,..ekotkan ati gua,mmg gua nak makan dgn air sjuk je megi tu!(kritikal x tahap kemalasn gua?)


pic from google search la!
yang maggi kari gua dapat dr una tu,xsmpat nak snap wa da melantak dulu,.lapo weh!



alamakkkk?patot sodap sgt,,,lupa nak gosok gigi!hhaaha



mule2 engat nak mam biskot ngan air kocong jep,tpi,bekas biskot je shantek,,biskot da hbes,,,tikos mane curik biskot waa ni ?hahahaa



akhirnye kenyang gak,,nak tggu kepsi dr mar,,,mau mati gua,,,hahaaaha
btw,,ni encik popo gua,,hemm...mls nyee mandi!law u all nak taw,,skrg pon wa xmandi agy ni,,,

babai!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive