Popular Posts

another real story

ni kisah bed story mase gua kecik2 dulu :)..korang taw x,dulu kan mase sebelum tido mother gua selalu cite kat gua,tentang cinta,sekolah,universiti!dulu kan,,seengat gua mase tu umo dlm 7 taon laa kan,,gua becita2 nak g asrama penuh!gua pon ckap dengan nada yang manje kat abah gua,mak pulak sibok melipat kain;

GUA :ABAHHH!BESAR NANTI KAN BESAR2 ADIK NAK MASOK ASMARA PENUH LA!(kata gua dengan penuh confident smbil geget2 botol susu)(yelaaa..kan gua isap botol susu smpai drjah bape tah,,lupe wok!)

ABAH :"EH ADIK!ASRAMA LAAAA...BUkAN ASMARA!"NAPA NAK MASOK ASRAMA PENUH?

GUA : ALAAAA....ADIK TGOK DLM TB,OWG MASOK ASRAMA PENUH TU MCM PNDAI JEE?

ABAH : ADIK XBOLEH MASOK ASRAMA PENUH!(kata abah dgn tegasnya)

GUA : ABAHHH,,,NAPA XBOLEH?(gua bengang la kan..berani nyee abah gua halangcita2 gua..ape lagi,gua hempas la botol susu gua dpan abah,(dari kecik smpai skrg xhbes2 baran kan?)

ABAH : SEBAB ASRAMA PENUH KAN PENUH,,,MESTI RAMAII OWG!DA XMUAT DA AdIK NAK MASOK!HAHAA

GUA : HAAH KAN ABAH?XJADI LAA NAK MASOK!

*******************
Gua pon pegilah masok bilik gua smbil mengheret baby doll gua,,,mase tu gua xpasan gua kne kencing ngan abah!gua pon terus mematikan niat tok masok asrama penuh tu!
so kowg taw la kan,nape mase gua kat highskool ,gua xmasok sbpi ke ape..bukan xlayak beb!tapi kan cm abah cakap laaa,,da penuh kan?ne leh masok daaaaaaaa..hahahhaha



seorang budak yang masih terus mahu di gula2 :)

======>>>>sedang gua menggodek google,gua terjumpe quote ni!meaning full bhaii!

"LOVE isn't about whom you have know the longest, who came first or who cares the best... but its about who CAME & NEVER LEFT...!"


jiwang nye dyeee :) weeeee....

k ar nak g mam ngan cik mon ni..tatatataa,muah3

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive