Popular Posts

untitled !

helo monink!
salam satu malaysia !(bapak jiwa raga patriotic)

di pagi yang hening ni,ku menulis belog ku ini,dengan tanpa rasa segan silu ,untuk menyatakan isi hatiku.....

apa gua merepek ni :)?

yelaaa,,sejak gua buat salah then perasaan besalah tu menular(oh.geli2 ayat ni)dlm idop gua,gua ase xmenentu,,,fa,sowi sgt..There's two words describe u,AWAK BAEK!okeeee..**ikhlas ni:)walaupon gua taw,fa mmg xkan bace entry ni,pon i still feel guilty towards you babe .Thanks coz being patient with me,along the 2 years road us together(bapak laa...bukan speaking ni,skeaping !)hahahaaaha

and for CIK MON , do it well for tomorrow,hahaa..ciap kao,,aku ayam2kan kau dlm kelas esok...hahaaa

and,ptg tdi,gua,budak mia,dak wan,dak sm,dak yaa lepak mcd sesame:)kitowg study poetry & irk,so,bila lepak study leh laa topup2 sket knowledge gua nak exam ni...poetry on friday kot..cuak kebebehhh,,,,,,,,oo guys,pray for me k :)
muah3(tetibe?)



love poetry!



nak jugakkkkk



bajek manje jeee...geli geli!



aset gua pling mahal!gigi rabbit!




actually tdi time nak kuar,si nadia ni dtg dorm pulek,,gua pon capture la pics dgn beliau..
tall vs fair short,,hahaa



"oh kecik!diam sket boleh x?bising la kau ni"kata dak sm kpde gua :)



abg ya & dak wan :)

da laa..nak tidowww dulu beb :P
idong gua da sakit2 menahan spek mata gua yang berat ni..k,babai..muah3

p/s : cik mon,tukar spek!haha

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive