Popular Posts

haters make me famous

adat la dunia...
yang baek di benci,
yang jahat di puji- puji..
thanks coz buat i cmni,
terasa diri "sangat sangat" dihargai,


*short note..
gua xpenah benci lu,malah x pnH doakan kegagalan atau keburukan lu, tapi gua harap ALLAH s.w.t bukak pintu hati lu untuk bertaubat..bai?xguna create group dlm fb tok benci gua..xguna lu buang mase,tenaga lu,dan segala karya2 haprak lu untuk buat owg benci gua..alangkah baeknye,if lu anta sume karya 2 lu kat majalah karang kraf ke,gila2 ke,xpon ,bg kt producer swoh produce filem dr karya2 lu yang teragung tu,leh gak buat duit kan?

SORRY..gua xlayan cakap2 belakang,tak puas ati,jmpe wa,setel depan2..kite kan wanita?matured sket boleh?lu tak ubah cm budak tadika..sumpah!lawak!ape ni tulis2 belakang,,
n buat pengetahuan lu,gua post entry ni bukan tok famous,cari publisiti,tapi ni life gua,,belog gua,bukan belog lu,so what,,?

AND people,gua nak lu tahu,gua sekali pon xpnah benci lu,,and gua xpenah ade problem dgn lu..
YA ALLAH,kau buka kan lah pintu hati makhluk ni,bersihkan hati dye,dan jauhilah aku dari perangai mcm dye..ameeennn..,,






ha...kawan gua yang ni baek je:)~~bakal ustazah tuuu


gua sentiase doakan yang terbaek buat my haters:)
may allah heard my voice:)





wajah yang sentiasa senyum walaupun di keji :)

well,thanks for reading,:)
bye..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive