Popular Posts

rojak entry

morning guys..
well,skrg gua agak busy la yeee...mid term exam,and now,da mule & tepakse korbankan buah otak fikiran gua ni tok futsal tournament pulek,..adoi,,mentang2 gua paling kacak dlm team tu(bangga mak nyahh),,gua telah diselect(gua kan terer bm) oleh dak madihah tok jdi team captain..

" are you ready kids!?i am captain!what?i can't hear youu?I AM CAPTAIN!:)(xsabar2 nak ckap cmtu)





mak aih,,captain si nenek kecik :P
******************
adoi..beb,lu owg engat senang ke nak menang?oke gua taw,cnfrm kalah..(hahaha)tapi nak atur strategi bukan senang..adoii,,da lame gua membangkukan kaki gua(bangku da,kerusi jep tak lgi) sejak sem lpas,,oh ye.lupe lak gua nak cakap,gua maen tok SMAC je..ape name penuh gua xengat yang pnting,sukan uia jugak la kan..and tiap2 taon,muka gua je la yang dipilih tok maen..gua pon xtaw nape?haha,,,haaa...cilok2...

****************

btw,sok ade exam linguistics,.oh,my favourite..!hope gua leh score yee...doakan tawww..

semalam kan hari sunday(ye,sume owg taw)..my mother datang..ngeee..thanks mak kerna memenuhkan compartment makanan adik,,,n for some money..thanks,,adik akan jimat...(dengan penuh harapan bebuatt gitu)...mak xbg keluarkan duit bank da,,mak ckap..JIMAT!JIMAT!


pic ni nampak cm gua cekik mak gua kan?hahahaha..jahat punye anak


hambek kau,,tak muat da compartment makanan gua,,,
==>>ade owgg tanye makan banyak ,badan xbesar2?
actually,peyot gua penuh cacing la,,hahaaa



*******************
Oh ye,pgi tdi gua bgon agak awal 6.45 tok solat,then gua terus tdo,,tetibe "HA,,BETUL,BETUL.BETUL!"===>>bunyi tone msg gua ..

encik beliau : cik,ade kelas english doe,

sender:
encik beliau
+60176534210
13-dec-2010
7.40 am

option select back


then gua terus tekan option ,n tekan reply(perlu ke bg taw?)

gua : what the fish?gua tak mandi lg?

option select back

ape lgi..gua terus bangon,capai towel pink ptih gua g shower then mandii2 ayam.(pink actually,da turun wrne ,jdi ptih..):P gua tak sempat makeup,g kelas tanpa makan..perhh..dlm kelas dok dgr bunyi cacing dlm peyot gua tendang2,,hahahaa





muke cm banana frog jep(katak pisang)

da laa...na smbong tdo,,,kang ade kelas agy,haishh..bye byee..muah3

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive