Popular Posts

sok sek,sok sek

location : umah pusaka abah gua
time : tak tgk jam,bety hbes..

seawal time2 berita tb3 tu gua da semangat da nak tgok bola ngan abah gua...maklomlaaa,anak lelaki bongsu abah!hahaa...yela..kat umah ni,yangg layan bola,gua je ngan abah,,yang lain kaki bangku meja makan:)..hahaaha..

pehh,,,gua bapa semangat mandi awal ptg tu,da aim da nak tgok bola nyerr pasai,,walaupon gua jarang mandi malam(pengakuan ikhlas k)..dengan berbekalkan sosej yang encik emak gua goreng,gua pon tgok laa dengan benafsu,,(gua mmg selalu benafsu ni)hahaa,,,

mule2,,gua tak pueh ati gakkan,xde gol lgsg,and at second game,malaysia da naek sket,wlaupon mlm tdi 2-1..tapii MALAYSIA TECHENTA tetap bawak pulang keseluruhan,,,peh,mmgg kembang-kempis la idong gua kan,,besyukur glek babek dilahirkan kat mesia,,law tak,ishh,,jdi minah indon la gua,,,hahaa,,

after selesai game jep,gua terus online fb kan,gua tgok ramai laa wat status tentang bola tdi..yang lelaki tak hbes2 bangge,,yang perempuan memuji2 player yang kacak2 je..huhu..(gua pon temasok sekali)haha,,,

haiii,,kalau gua jdi awek2 dyeowg,mmg makan ati la kan,,wahai awek2 player harimau malaya,korg sabar bebyak ea,if tak sabar,clash jebole aku couple ngan pkwe korg pulek..hahahaa



:)encik SAFEE SALI..penjaring gol terbanyak,,,dye tak encem pon,tapii gua minatt sebab ade style..ahahaha...

hurm,,mane cik mon gua ni?da 7 hari 7 malam tak contact gua,,,cik mon?kau da nikah ke?pehh,,tak ajak kann,,,siot laaa.....

k r,da lewat ni,,gua tak mandi lg sejak baru bgn dr tido tdi,,babai!!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive