Popular Posts

kami gay!

salam..morning all bloggers:)
gay ke lesbian ea?hahahaaha....ape laaaa
wah!cm hepy je!yelaa kan..tadi shopping sakan!
tapi ase cm sekejap je..bila ga pkir2 balik..pehhh6 jam kot kuar..n 6 jam tu la gua xduduk2..pnat bhaiii.....hahaha

***********

gua g kat sesuatu tempat ni nama dye shopping mall(xleh gtaw katne,,nanti korang ikot gua!)..gua g ngan si madheya :)..kacak doh beliau ni..kira gua kenal dye time menyotong besama2 di uia pj laa...mase kat uia pj dulu gua sebilik dgn beliau!so,agak baek laa jugak smpai skrg :)

***********
tepat kol 2.30 kitowg tggu our driver to fecth us,,tggu pnye tggu,cm bangang xsmpai2,last2 kitowg dgn muke agak2 selamber tenuk je,snap pic dpan owg yang lalu lalang..tanpa ase besalah lak tu!



ni la kawan gua,anak cine yang gua maksodkan!
p/s: single but not sure available or not :P



yang,cm lembu da muke u i tgok!hahaha(mara kne jual)



cik mon!kite nak bear tu!



we have these rings!kau ada?hahaa



:) sehati sejiwa(cm geli2 je time gua tulis ni)



encik abg tu cover jep muke tgok lu mardheya!hahaha




after shopping,,just kfc je mampu:)
pokai mok!



amboi,,lapa sgt..kacak gler muke kau!hahaha

da,,,sekian wasalam...ade owg cari belog gua xjumpe....cik mon,,,cik mon!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive