Popular Posts

kite malu!

hello...sowi ar,smlm kite bengang sgt...so postt entry pon xbest...
yelaa...ade bitch sowg ni haa....dok cari pasal..sdey taw!(buat2 manje))
sudaaaaaaaaaaaaaa......geli gua kite2 n,hahaha..bangang.............

since this is my last sem at uia nilai ni,,baru 2 ni gua ade la join photoshoot,untuk dorm...mak aiiii....telebih photogedik la pulak,,,cm celake je gua tgok muke gua...tapi bile pndg banyak kali cun jgak!(xppayh ckap gua taw mang gua shantek!)

SO WHAT?haha...

pic geng sedorm,:) ade 9 owg,seorang da grad :),tapi saje suka dtg photoshoot:)
btw,ni picture atas pic,so xbape nak clear la u all :)



hahaha,,jiran katil bak kata dayah dengan wanie :)



perasan gua yang mana?mesti la gedix2 pakai shawl merah tu beb:)(ye mmg gedix,so what?)



gua tgok cm lalat terbang da!hahahaa,,,sumpah!ni pic pling gua segan sendiri,tpi nak letak jgk :P



muke malu :)

k r,nak g seremban ..babai!muah3

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive