Popular Posts

dunia oh dunia





kuberjalan,(gune wheelchair)
melewati dan menghitung hari hari tua ku,(belum 19 lgi)
ku berhenti...(STOP BEBEH!)
terpana seketika,
lalu duduk di hadapan lappy da meng update blog gua,,,
hahaha,,,,

***gua mmg suka merepek***

salam dan tenoon..(afternoon doe)...hemm,,bosan la duduk kat hostel cecuti ni,,blaja_makan_tido..adoii,,,gua da lepas da 2 paper midterm..poetry,mase semalam,then baru je lepas tdi,intro irk,(islamic revealed knowledge)
peh..poetry boleh goreng2 lagi beb,,sekali irk tdi,,dye nak ayat quran+arabic terms,,siot,,memang la senang kan law gua mix and match sesuka ati...hhaha...sorry madam :P
what the world today?cm gua pon,omputih terer,agama?hancur..yeee..gua taw,gua salah ,,xstudy irk sgt,maen2,,ya allah,,,xnak repeat,,tolonggggg....k la,ape2 pon gua da terjawab dengan jayanyaa..


peace yoe!**pekak telinge gua,kuat ngat mp3 ni**



ni pics semalam,mase study kat macd:)
nama dye gda majidah!



budak ni mmg,semua nak hello kitty:)



haaa....ni nenek gua!

dah,tutup cte sal exam ..gua nak tdo laaa,,,memandangkan xde sape nak ajak gua berborak+hangout,,byeee

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive