Popular Posts

miss my mum badly!

hanya tuhan yang taw..betape wndunye gua kat ma..ya allah.betapa besyukur nyee wa ade mother cm mak wa..rasa terima kasih tu mang xterzahir dgn kata2..wa engat lagi,mase kecik2 dulu kan,gua ade satu penyakit yang betol2 mguji kesabaran mother gua iaitu......



haaaa,,,,hanya gambar la yang describe segalanya!
pengakuan berani mati nih!lu owgg berani?haha
hemm,,,babe,gua betol2 wndu,,wndu sgt,,pelukan,kiss mother gua,,,adoiis wndu,,,mak!hari2 adik nanges engat kan mak!kenangan kite..
THANKS,,! I LOVE U! sometimes gua tak paham,asal ade la makhluk "syaithonn" yang sggop sepak terajang mother dyeowg!haishh...if gua jumpe la owg2 tuh!gua bukak skill NINJA TURTLE gua padan muke!lebih baek korg an mati daripada tak bg manfaat kat dunia ni..(ter"EMO" pulek")wahhh,,,haaa,,,korg yang berhati jantung limpa mulia cm gua ni,,boleh la blaja jurus ninja kat gua,tok belasah golongan DURHAKA C****a dari gua..p/s : download borng dulu ye,,jgn lupe tuh amek signature ketua kampong letak sekali result spm or pmr sekali sjil convo tadika taw!
nanti gua reject!hahaha
****************


ni lah room mate abah saya:)
****************
Sudah2,,merepek lagi minah ni...adoiii...gua sgt2 besyukur,ade mother yg take cre gua,,jage gua dr baby smpai la besar,,u all taw x,time ni,,u all sdap2 tido nyenyak,,gua?menanges depan lappy,menulis entry ni...sob3!(cm xpecaya je)..gua xrugi bazirkan air mata gua sebab mother gua!kdg2 gua kesian gok ade owg tu xknal who is their real mother,,awakkk,,,cian awakk,,,kite kongsi mak ye?kita paham perassan awak,,ape2 pon setiap yang belaku ade hikmahnye kan kan?(tetbe je gua jadi sebijak bekata2 ini)hahahaa
***************



tq mother coz melahirkan anak yang berpipi tembam ni!cik bam laa



dan yang bermata besyaaaa!
===>>> cik mon!awak ade?
babai

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive