Popular Posts

-Yang Terakhir-

X abis lagi ke ttg kisah "majlis hari lahir" nie???hahahaha,mesti ada yg sumpah seranah aku kan...Apa aku kesah...wakakakakaka:)
(Gelak syaitonnnnn beberapa saat)
Mlm tue,aku bersama mama,Azim,Abg Ed,Abg Izal,Abg Danny,Kak Ana & Adk Imaan memeriahkan upacara bukak hadiah...Abg Eqbal masa nie x dak,dia dok lena baik punya...Maklumlah dia letey sgt2,seharian dia jadi "ORG KUAT" tau dak.....x cukup tidoQ lagik...
hurm....


Beginilah keadaan di ruang tamu "The Zone"...mmg selesa giler...biarpun x der LCD tv,tapi tetap gempaQ ok.....


Meh sini aku kenalkan pada korang,yg pakai baju merah putih tue Abg Ed dan yang pakai baju putih tue Abg Izal.....
hahahahahha:)
Skg nie depa dok ajak pi Genting Highland lah,Tanah Tinggi lah...SabaQ sat na,adkmu tgh bz ngn SNS ANGGUN,nanti lps cuti sek br lah blh pi sesama ok:)


Yang pakai baju petak2 tue abg angkat aku jugak,iaitu Abg Danny...Yg dak kecik tue si Imaan,anak angkat Abg Danny...Muka depa sepesen kan...hahahahaha:)
Aku memakai selendang pemberian Abg Danny...I likessss.....Nanti aku nak pakai masa jumpa depa kat KL nanti:)


Tersenyum saja keje aku kan...
hahahaha:)


Aku dpt music box,pemberian dari kak Reena...
Tq akk:)


Thn nie aku mmg dpt byk brooch...Aku suker sbb blh tukar2 nanti...Mcm2 warna aku dpt,dan yg paling byk,warna pepel & pink lah...
hihihi:)


Nie pun aku dpt brooch jugak....


Hahaha,aku dpt teddy bear....Pemberian dari Zack...
Tq darl:)
(Mlm2 aku bawak tido ok...aku dah bg nama sama ini teddy,namanya TEBBY)
hahahaha:)


Sekali lagi aku dpt hadiah music box,kali nie pemberian dari "Mummysyafie" atau aku lebih senang panggil kak Marina....Kak Marina ada ckp,box tue blh simpan utk simpan brg kemas....
I likessssss:)
Tq kak Marina...:)


Yehaaaa,kasut raya utk tahun 2010...hahaha...Pemberian dari Abg Ed...Tahu plak dia saiz kaki aku...hahahahaha....X per,nanti masa hari raya aku blh pakai....:)
tq Abg Ed:)


Masa nie aku dok gelak saja,x tau pasai pa...hahahahaha...
Apapun aku kalau jumpa depa nie,aku mesti gelak gelak gelak dan akn terus gelak....
hahahahahaha:)


Apalah yg Imaan dok tgk2 kan tue kan...
hahahahaha:)
(geram tol aku tgk dia nie tau)
nak je aku gomol2 dier....


Ok tamatlah sudah kisah "Majlis hari lahir" aku utk tahun 2010....
Nantikan pulak majlis hari lahir utk tahun 2011....Adakah aku akn meraikannya dgn status "BUJANG" atau "sebaliknya"
Jeng jeng jeng:)

Nota kaki- masih memendam perasaan...sampai bila???adoilah....





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive