Popular Posts

Penang---> Taiping-->Alor Setar

Pagi Selasa tue,kami check out awal dr Berjaya Hotel...Sebabnya Pak Itam nak kena pegi ke Taiping atas urusan perniagaan....Korang jgn x tau,Pak Itam ngn Mak Itam nie business minded tau....Ada saja yg dia bualkan kalau pasal business.....
So dari Penang,kami terus ke Taiping....Masa nie mood aku masih kurang baik lagi sbb hp aku masih x blh received call & received sms....Biasalah,aku nie kalau x der hp,mmg susah skit...
huk huk huk...
Kat bawah nie adalah gambar2 sepanjang kami berada di Kilang Bosland....

|

|

|

|

|

V


Mari kita periksa badan masing2:)

|

|

|

|

|

V







Dalam masa kami berada di kilang ini,aku sempat ajak mama & sepupu aku ke Maxis Centre...Adoilah,mmg x blh jadi,dlm kul 3 lebey mcm tue,barulah hp aku blh guna...Mcm2 sms yg aku terima,tue blum missed call lagik...adoilah....
Dlm kul 5 lebey kowt,kami terus bertolak pulang ke Alor Setar....Sampai2 saja umah,masing2 berehat utk beberapa jam sebelum kluar utk late dinner....
hahahaha:)


Nota kaki- aku rindu sgt2 pada pak itam & mak itam aku kat sana...rasa sunyi rumah nie....X sabar nak jumpa diorg lagik...Kali nie ke sana plak...hoyeeeeee:)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive