Popular Posts

-check in hotel-

Lps saja kami lunch kat Pan Mutiara,kami terus ke Berjaya Hotel,memandangkan aku ngn mama x tahu jln,aku ajak si Faisal & Keith sekali + tunjukkan jalan sekali...hihihihi...
(rupanya Berjaya Hotel kat Pulau Tikus)
hahaha:)
Sebenarnya ada sesuatu yg berlaku masa kami sampai di Berjaya Hotel...Si Faisal dah ckp parking utk penginap hotel park kete dibahagian atas,tapi sebab aku nie "DEGIL",aku g park jugak kat bahagian bawah...Sudahnya bila dah salah,kenalah masuk jugak sbb kereta belakang dah marah2...hahahaha...
Yg bestnya,masa nak byr parking tue,aku tanyalah berapa,uncle parking tujuk 3,aku pun hulurlah 30 sen....Pastu uncle tue tunjuklah tulisan kat atas tue,rupanya bukan 30 sen tapi RM 3 hengget per entry...kami dlm kete bantai gelak...adoilah....malu siot...Uncle tue siap ckp,"mau masuk toilet pun kena bayaQ 3 kupang"...Kluar saja dari parking tue mmg kami gelak sakan lah...sampai senak perut aku ok...hahahaha:)
Terpaksalah pusing blk sekali lagi dan kali nie aku dgr ckp si Faisal tue..hahaha....Dah parking kete terus kami check-in...Ok rate utk satu mlm ialah RM 201 nett (tidak termasuk bfast)
Dah check in semua,kami terus ke tingkat 23..(uish tinggi nya)
hahahaha......


Amboi DUDU,hebatnya duduk atas kerusi tue...
hahahaha:)
(aku mmg kalau pergi bercuti,mesti akn bawak satu bear...x tau pasai pa)


Nie bilik air dia....Ekceli biliknya x lah berapa besar tapi cantik jugaklah dalamnya...
Aku suker...:)
Kat bawah nie gambar2 gedix aku...x der keje sementara tunggu mama tgh bersiap kan....
So layannnn

|

|

|

|

|

V


-Dalam bilik air pun jadi keje kan-


-Nie keje si Faisal lah nie-
tapi sekali tgk cantik plak gambar nie:)


-masa nie tgh dok sms sapa ntah-
buruk benor aku berdiri mcm tue...
Ekcelikan,kaki aku nie masih membengkak,jln pun x brapa nak elok lagi...
hahaha:)


Senyuman yg paling manis aku berikan pada kalian semua...
Sayang semua:)
Dah selesai semuanya,kami terus ke Queensbay Mall....Nak tahu apa yg kami buat,
TUNGGU....
hahaha:)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive