Popular Posts

-Hari Kedua-

Hari ke-2 diorg berada dirumah aku,paginya mama buat bfast mee goreng...Pak Itam plak beli kerang,apa lgi mama rebuslah kerang tue...yummy yummy mmg sedap....
hahahahaha:)
Tgh hari nya,aku bawak diorg g jln2 sekitar bandar....Bawak diorg g shopping kat Pekan Rabu...Mcm2 jugaklah yg diorg beli...(Sorry aku x snap pic pun sbb masih dlm keadaan x larat)....
hahahaha....
Lps diorg dah abis bershopping,terus bawak diorg singgah umah mak jang....Diorg kenal mak jang sbb sepupu aku yg tinggal di Kuching sgt rapat ngn diorg...
hahahaha:)
Korang layanlah gelagat2 kami sepanjang berada dirumah makjang:)

|

|

|

|

|

|

V


Pak Itam dgn hpnya tue mmg x bole dipisahkan...Maklumlah dia kan businessman...So sepanjang masa ada saja org yg call dia...Jgn x tahu dia ada syarikat tau kat Bandaraya Kuching tue...Aku x sabar nak g melawat syarikat yg baru dibukanya....


Kami dok elok bergambar,Pak Itam masih dgn hpnya....Mesti pasal projek berjuta-juta nie...
Hahahahaha...Nanti kena ajar Wanie jugak nie...Nak jugak berjaya mcm uncle & auntienya:)



Inilah yg kami mkn ptg itew...Ada kepok keping,dgn rempeyek....
hahahahaha:)


Bergambar kenangan bersama Mak Jang:)
Mlmnya diorg keluar bertiga,aku ngn mama duk umah saja sbb dah x larat sgt2...Kaki aku membengkak sampai aku x bole tido mlm tue...Mama jaga aku sampai ke pagi...Sian mama....
Esknya kami ke mana???
Tunggu:)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive