Popular Posts

Tugas Sns Anggun....

Pada 6hb & 7hb Jun yang lalu,aku dan mama ke rumah pengantin di Jln Sultanah....Mcm biasalah kalau ke rumah pengantin tue,apa yg aku akn buat kalau x mengandam kan....
Ekceli nie adalah rumah sepupu kepada 3 klien aku yg pernah amik perkhidmatan SNS ANGGUN...Kiranya ahli keluarga mereka nie akn amik perkhidmatan SNS ANGGUNlah utk majlis pernikahan & persandingan mereka...Terima kasih kerana memberi sepenuh kepercayaan kepada Team SNS ANGGUN
Yang ini adalah hari pertama
(Majlis Pernikahan)

|

|

|

|

|

V



Tgklah tgn aku tue,berbalut-balut...1st time tau aku g mengandam,tgn berbalut bagai...nak buat mcm mana sakit punya pasal....
-adoilah-


Tenyum skit wahai kak Yati....
Lps aku selesai make upkan pengantin,aku meminta diri dulu sbb masa nie aku dah rasa perit sgt2 sakitnya...
Ini pulak hari kedua dirumah pengantin.....
(Majlis persandingan)

|

|

|

|

|

V


Mcm biasalah akn lakukan keje ngn berhati-hati...Masa nie,aku dah mula rasa sakit yg teramat sgt2...hurm....


Aku x tau pasai pa aku suka sgt buat muka mcm tue...Ekceli aku saja nak happy2kan diri aku sbb aku nak lupakan seketika rasa sakit nie...tapi aku x berjaya...
huk huk huk....
(Sedeyyyyy)


Nie sebeanrnya adalah kwn sek aku dulu (dari sek rendah sampai ke sek menengah)... X sangka plak blh jumpa si Izza kat sini...Rupanya mereka nie berjiran...
Nanti bila2 blh lah kita kluaQ pi minum2 kan:)


Aku bersama Aida dan Izza....Aida nie lah sepupu kepada pengantin perempuan...Aida nie jugaklah yg pernah menjadi klien SNS ANGGUN & MODEL SNS ANGGUN...Abgnya jugak pernah menjadi klien SNS ANGGUN...Alhamdullilah rezeki aku ngn keluarga mereka....
-Amin-


Kami bertiga bersama pengantin perempuan.....


Aku bersama kak Yati...


Mama pun nak jugak kan...
Kalau nak tgk gambar wajah pengantin,sila layari di Www.sns-anggun.blogspot.com....

Lps saja aku blk dr umah pengantin,blk umah kejap dan terus ke wad kecemasan...Kenapa yer???
Tunggu....






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive