Popular Posts

-Keadaan Terkini-

Alhamdullilah keadaan diri aku dah ada perubahannya...Tgn kiri tue dari x blh menggenggam,skg dah blh biarpun x sepenuhnya....Begitu jugak ngn kaki kanan,dari x blh membengkok,alhamdullilah dah blh bengkok skit......
Wpun masih x 100% sembuh sepenuhnya,tapi kira ok lah dah blh skit2kan....Risau jugak aku kalau masih x sembuh...Yelah esk (Jumaat) sampai ari Ahad aku dah start bz blk...Travel plak tue,kalau duk setempat kat butik saja x per,nie nak kena ulang-alik tau.....


Bosan tau bila tgn berbalut mcm nie,segala keje2 aku amatlah terbatas...adoilah,nak make up kan pengantin pun rasa x selesa sgt2...Nak bukak,takut bertambah sakit...huk huk huk huk...
Dikesempatan ini,aku nak ucapkan jutaan terima kasih pada mereka2 yg mendoakan utk diri ini,x kiralah dari blog ke,FaceBook ker atau kwn2 aku sendiri....Kepada mereka yg antar komen,yg selalu "SMS","CALL" tanya khabar,terima kasih aku ucapkan...ALLAH S.W.T saja yg dpt membalasnya....
Dan yg dok doakan aku melalui email agar aku cepat "MATI" pun,aku ucapkan terima kasih byk2 atas doa itew...Aku skit pun x marah @ kecil hati sbb bagi aku itu semua perkara biasa saja...Aku dah pernah lalui semua ini...Adatlah x semua yg sukakan kita kan...Dan jgn x tahu,ada jugak dpn aku berpura-pura baik tapi belakang,YA-ALLAH,Tuhan saja yg tahu...
Apapun aku kat sini sentiasa happy & akn happy2 alwaz...:)

nota kaki-........and if i say,I've met someone that i love very much but he's very much in love with someone else...So how???






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive