Popular Posts

-HP punya pasal-

Adoilah byk lagi rupanya citer yg x diupdatekan lagi kan..huk huk huk...letey gilak kamek...Mlm lps dinner bersama tue,sepatutnya aku dan mama kena g terus airport amik pak itam sefamily....Tapi entah kenapa ngn hp aku nie,x blh received call & received sms...Try guna hp si Faisal pun still x blh jugak...Sudahnya papa call hp mama,marah2 aku sbb aku x sampai lagi aiport,apa lagi kami pecutlah,Nasib baiklah si Faisal yg drive...Mlm tue aku mmg lupa jln ke airport...X tahu kenapa...hurm......
Sampai2 saja airport,barulah nampak Pak Itam...hahahahaha...Aku citerlah la kat Pak Itam yg aku kena marah,dia gelakkan aku...huh!!!!...Lps selesai di airport,kami terus ke area Persiaran Gurney,sbb masing2 dah lapar...Aku ngn mama x mkn sgt sbb masih kenyang..
Dlm kul 2 lebey mcm tue br lah kami blk hotel...Check in semua bagai,pastu terus zzzzzzzzzzz.....
Esknya,kami berlima menuju ke Taiping sbb Paki Itam nak ke kilang atas urusan perniagaan...Masa nie aku mmg bengang sbb hp still x blh guna,sudahnya aku tukar sim card baru...Bila dah blh guna,aku received 33 missed call,32 sms...adoilah.....jenuh aku nak reply semuanya...huk huk huk....
Sori sesangat sapa yg sms dan cal aku tapi x dpt,bukan salah aku tapi salah MAXIS...
huk huk huk...
Dah selesai semuanya,kami terus pulang ke Alor Setar......Rehat kjap,dan mlm nya kluar lagi...tunggu di next entri ok....
(Sori kali nie x der gambar sbb x der mood dok pikiaQ pasal hp)







No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive