Popular Posts

Hari Yang Meletihkan....

Smlm hari yg sgt2 meletihkan.....Bukan dari segi mental,tapi fizikal...Pagi smlm dari kul 11 pagi sampai pukul 1.30 ptg berada dirumah pengantin...Apa lagi utk mengandam pengantinlah kan...Maklumlah skg nie musim cuti sek....
Pergerakkan aku sgt2 terbatas,yelah dgn tgn kiri berbalut,lutut kanan bengkak..So sukar utk bergerak sgt...Nasib baik pengantin perempuan memahami keadaan aku,kalau tidak susah jugak...tapi alhamdullilah lah,wpun aku dlm keadaan mcm nie,aku masih mampu siapkan keje aku dgn jayanya...Alhamdullilah....
Lps saja selesai make up kan pengantin,aku dan mama terus blk umah,sbb keadaan aku masa tue dah flat....yelah setelah beberapa jam berdiri dan bergerak kan...Bila sampai umah,aku terus amik ubat dan trus zzzzzzz.....
Dlm kul 6 lebey mcm tue,tetiba aku rasa lutut dan pinggang aku sakit sgt2 sampai susah utk aku bergerak...Aku panggil mama...Sudahnya mama suruh g wad kecemasan Hospital Sultanah Bahiyah....Aku turutkan saja (padahal aku nie takut utk ke sana).....Ekceli awal bulan nie saja,dah 2x aku ke sana,sbb kes nie lah:(
Bila sampai saja sana,YA-ALLAH ramainya manusia...Kenapa yerk???Aku masa nie dah ckp kat mama,esk2 jelah kita dtg blk (Bole mcm tue??!!)...hahahahaha....Mama ckp NO,kena masuk jugak...huhuhuhu....Mcm biasalah amik no dan tunggu dgn penuh keSABARan...hihihihi....
So bila dah check semua bagai,aku diberikan satu suntikan utk tahan sakit semua bagai,ambik ubat dan diberi satu surat utk refer terus ke PAKAR...Makanya aku kena dtg semula pada (8hb Jun 2010).....Adoilah,leceh btul lah...huk huk huk....
So bila dah blk tue,aku on FaceBook kjap(tetap kannn),pastu aku off dan terus tido.....Zzzzzzzzzzzz......
Hari nie (8hb Jun 2010) aku dan mama akn ke sana semula...harap2 x der apa2lah yg teruk berlaku..Dan aku harap aku x akn di warded lah...susah kalau aku masuk wad...Semua keje akn TERtangguh....Dgn minggu nie ada make up job lagik...huk huk huk huk...
-Doakan utk Cik Wanie ok-
~Amin~

Nota kaki-Adakalanya kita ketawa bersama,menangis bersama,tapi bila kita SAKIT,adakah kita blh rasai bersama...X semua bukan...Tapi aku sgt2 bertuah kerana ada org2 disekeliling aku sgt2 amik berat ttg diri aku,aku hargai sgt2...





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive