Popular Posts

Kerang BakaQQQ

Yeah yeah,akhirnya dpt jugak aku mkn kerang bakaQQQ....Masa nie aku,mama & Azim ada job kat Changlun.....So lps selesai keje,kami g lah minum2 kat area2 berdekatan kat situ...Aku mmg beberapa minggu nie dok idam nak mkn kerang bakaQQQ saja....x tau pasai pa...
hihihihihi:)
Tapi kan.......
(tetap ada tapi)

|

|

|

|

|

|

|

|

V


X berapa nak sedap lah kerang bakaQQQ nie...rasa mcm x brapa nak fresh....Tapi sebab ngidam punya pasal,kutelan jua....Kata si Azim kat Kuala Perlis lagi sedap & besar2 lagik....Kalau tau,singgah Kuala Perlis kjap pun x pa,bukannya jauh dah pun,dlm 20 min sampai lah....
huhuhuhuhu......


Tetap ada kan sotong goreng tepung...Yang nie mmg x blh kalah lah dari Old Village...Kata mama & Azim,nie sotong tua...tue yg rasa lain skit.......
So kesimpulannya,x brapa nak sedap sgt lah,tapi sbb aku lapaQQQ sgt2 kan,aku gagahkan jugalah utk makan.....Next time tidak lagi di situ...
hahahahaha:)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive