Popular Posts

-Sepetang Bersama Mereka-

Beberapa hari lps,aku sajalah dok berFaceBook kan...Dah alang2 tue,sajalah ajak salah seorang kenalan FaceBook (Ardiana) dan kakak angkat aku tue (Rozidawati),kluar g minum....Yelah masing2 duk dekat2 saja kan...hahahahaha:)
So aku ajak lah lepak kat Gani Char Koey Teow,Jitra....Siap semua bagai..Aku g pick up Ardiana kat Laman Kuda,pastu terus ke Jitra...Kak Ida dtg ngn suami n puteri tunggalnya,Ayin....
So bila kami dah sampai dulu,kami orderlah mknan...

|

|

|

|

|

|

V


Aku order koey teow kerang sbb aku x mkn udang...
(alagik woooo)


Depa semua order Char Koey Teow....Kat Gani nie mmg terbaek lah...dgn udangnya besar2 dan segar2 belaka......tue yg mmg akn lepak sini,kalau kepingin nak mkn kan:)


-LICIN !!!!!-
Kami berbual sambil bergelak sakan...Sampai lupa yg dah nak pukul 8 mlm...hahahahahaha:)
Tapi mmg best lah kalau berjumpa tue....
I likessssss:)
Mcm biasalah,kalau nama pun "BLOGGER" kan,haruslah ada gambar kan:)


-Ardiana,Cik Wanie & kak Rozidawati-


-Ardiana,mama & kak Rozidawati-


-Cik Wanie,Kak Rozidawati & Ayin-


Last sekali kami berpisah jugak....hihihihi.....
Tq to Ardiana n kak Rozidawati sbb sudi spendkan masa bersama kami.....
Nanti kita jumpa lagi ok...Kali nie kita buat mkn2 plak ok:)
hihihihi...

Nota kaki-Minggu nie x jadi buat BBQ sbb x cukup gang,tapi aku akn tetap ke Penang jugak,my luving uncle dari Kuching nak dtg sini + nak shopping brg2 make up lor.....Yahooooo:)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive