Popular Posts

-Kerja SNS ANGGUN bermula-

Hujung minggu lps adalah minggu yg bz...Bz ngn make up joblah...huk huk huk...Masa nie kesihatan aku x begitu baik lagi,tapi apakan daya,keje kenalah buat jugak kan sbb org dah beri kepercayaan kepada aku dan SNS ANGGUN....
Bermula pada hari Jumaat mlm,aku ,mama & Azim ke Changlun utk majlis pernikahan..Aku diberi kepercayaan utk make upkan pengantin dan Azim plak diberi kepercayaan utk mengambil gambar sekitar majlis akad nikah....
Perjalanan dari Alor Setar ke Changlun mengambil masa selama 1 jam,tapi apakan daya,ptg tue,aku rasa x sampai sejam sbb (hanya mereka saja yg tahu)
Wakakakaka:)


Tgkla mama amik gambar...Dan aku pulak make up kan pengantin dgn tangan yg berbalut itew...
Alahai.....
(Sakitnya ALLAH saja yg tahu)



Kalau mau tgk hasilnya,layari lah di:

WWW.SNS-ANGGUN.BLOGSPOT.COM


Masa nie dah siap make upkan pengantin...Tgh berbual ngn "someone" yg diajak kluar malam itew...Siapakah dia???
Jeng jeng jeng:)
Kami sampai di Alor Setar pada jam 12.30 tgh mlm....
Keesokan harinya,sekali lagi aku & mama ke Changlun...Tak silap aku,aku pegi sana 3 hari berturut-turut.....
Amat2 keletihan,tapi masyukkkk.....:)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive