Popular Posts

Mengimbau Kenangan....

Pada mereka yg dari dulu membaca kisah hidup aku di CintaWanie dot blogspot nie akn tahulah siapa "Mista H" nie kan...Kisah cinta kami,yg selalu aku kongsikan bersama di blog kesayangan aku nie...Pada yg x tahu tue,bacalah entri2 yg lps...Mls nak bukak blk kisah yg dah lps,huk huk huk huk....
Setelah sudah hampir 6 bulan kami berpisah,dan semalam kami berhubung kembali melalui telefon....(bayangkan dari jam 2 pagi kami berbual sampailah kul 5 pagi)...Pada mulanya rasa kekok jugaklah,sbb yelah dah lama terpisah kan...Pastu tetiba berhubung kembali...Tapi perbualan kami ada batas2nya lah sbb status dia dah bertukar...Dia kini dah menjadi "Tunangan org"pada 29hb MEI yg lalu....
Tapi rasanya x salahkan kalau kami masih berhubung sebagai "KAWAN".....hurm~~~
Byk benda yg kami bualkan,especially pasal kehidupan kami masing2...Pastu berbual ttg kerjaya masing2 dan lain2 lagilah...Dan ada masanya,menitis jugalah airmata ini bila kami sama2 mengimbau kenangan2 manis bersama...(huk huk huk)

(Terpancar wajah aku yg gembira bila bersamanya)

Maaflah gambarnya terpaksa aku kaburkan sebab aku menghormati dan menjaga perasaan "tunang"nya...manalah tau tetiba ada yg kenal kan "Mista H" nie,dan kebetulan kenal plak ngn "tunang" dia,kan jadi satu isu besar...adoilah,x sanggup den....


Coklat Kit Kat nie adalah "Coklat Kenangan" aku dan dia...Lps kami break off,rasanya dah lama aku x mkn coklat nie,sbb aku x nak teringatkan kenangan aku dan dia...Byk perkara yg aku "TIDAK BOLEH" lps clash ngn dia...
  • Aku x blh dgr lagu "Yakinlah aku menjemputmu-Kangen Band"...Kalau aku dgr comfirm aku akn menangis......
  • Aku juga x blh dgr lagu "Larut-Dewa 19"....Nie pun akn buat aku menangis.....Even kalau aku dgr kat dlm radio ke apa ker,aku pastikan akn tutup radio dulu...X sanggup aku nak dgr....huk huk huk....
Apapun aku kat sini sentiasa mendoakan yg terbaik utk dirinya dan masa depannya bersama yg tersayang....Itu saja yg aku mampu dari jauh.....
-AMIN-

Aku akhiri entri ini dgn lagu ini.....
(Lagu kenangan aku & dia)



Nota kaki-I have to do so for ur happiness, she loves u so much. I'm sure d 2nd chance will bring miracles to both of u. I don't mean to screw up all that we have, only HE knows better.-





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive