Popular Posts

-Makan Seafood-

Beberapa mlm lps,aku bawak mama dan seseorang mkn malam diluar....Kebetulan plak mama puasa kan,so apa salahnya bawak mama berbuka diluar...


-Restoran MIMI tomyam nama diberi-
Nie 1st time aku masuk kedai nie...Kalau tgk dari luar nampak mcm biasa saja....tapi makanannya,nak tahu apa rasanya.....
Ok meh,aku tunjukkan satu persatu mknan yg kami order pada malam itew....

|

|

|

|

|

V


-Sotong Goreng Tepung-
Kali nie punya sotong goreng tepung mmg meletopsssssss giler....Dgn sosnya ditambahkan dgn kacang....Perghhhh...Kalah kat Old Village ok....Enchik Faisal Admar,sila baca btul2,lagi sedap dari Old Village....Dan Enchik Azim Ashaary,lagi sdp dari Kuala Perlis ok.....
Korang bayangkan,aku repeat order 2x ok sotong tue,punya sedap....dgn kerangupannya...YA-ALLAH,sedap giler......
so aku bagi
A+++++++


-Kerang BakaQQQ-
Yang nie pun meletops,lebih sedap dari mkn kat Changlun sebelum nie...Mmg mantop,kuahnya pun wallah:P:P:P
A++++


-Ayam Masak Pad Ped-
Yang nie biasa2 saja.....
A sajo...


-Cendawan Goreng-
Ini silap order,aku mintak Cendawan Goreng Tepung,tapi lain plak yg dpt....Yang nie pedas skit...so aku cuma bagi
B+ sajo...


-Tomyam Ayam-
Yang nie special skit,sbb kat tgh2 tue diaorg letak api,so tomyam nie akn sentiasa panas lah sampai api tue padam....
Yang nie kureng skit.....X kena ngn tekak aku...so aku bagi
B+ sajo


-Kangkung Ikan Masin-
Yang nie,aku x brapa nak mkn sbb aku nie sayur kurenggg skit....
So x tau nak ckp,sedap @ tidak...
Wakakaka:)


-Telur Bistik-
Yang nie aku bagi B sajo...sbb ianya berminyak sgt lah...gtuekan...
hahahahaha:)

Sambil makan kami berbual...byk perkara yg kami bualkan...Dari kisah peribadi sampailah ke kisah kerjaya dan ygpaling penting kisah rumahtangga:)
Wakakakakaka:)


Hambek ko,sampai licin kami bedal...apapun mmg sedap lah mkn kat sini....Murah pun murah....
Lps nie kalau ada kwn2 yg dtg sini,aku nak bawak dtg mkn sini pulak lah.....
Kami pulang dgn hati yg gumbira....:)
Tq dear sbb sudi spendkan masa bersama i dan mama...Hargai sgt2....
Sayang kamoo....


Nota kaki-Persahabatan dan Cinta adalah teman terbaik kerana dimana ada Cinta,Persahabatan selalu berada disampingnya. Dan dimana Persahabatan berada, Cinta selalu tersenyum ceria dan tidak pernah meninggalkan persahabatan.....






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive