Popular Posts

Bila Cik Wanie Demam......



Semalam,aku kena demam panas...Punyalah susah nak tido...Sampai mama nak kena temankan aku tido,mama takut kalau aku "meracau"....Nak buat apa semuanya x der mood...Dok terperap dlm bilik saja...
So td,aku ke klinik,itu pun bila disuruh oleh seseorang (Aku penakut ubat & doktor ok)....Sudahnya aku pegi jugak...Doktor ckp mmg aku kena demam panas...So kena satu injection + kasi ubat (alahai,malas tol nak mkn ubat)....huk huk huk...
Aku nie nak kena kasi sembuh jugak,sbb hari Senin nie nak g holiday bersama mama tersayang di Penang...Kebetulan plak uncle & auntie dari Kuching nak dtg Penang kan,so bertambah meriahlah lagi percutian kami...hahahaha..Kata uncle aku,hari Selasa tue nak bawak kami g Taiping,tak tau pasai pa...kami ikutkan saja...hahaha:)
Harap2 esk dpt lah sembuh kan:(






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive