Popular Posts

-Late Dinner-

Mlmnya dlm kul 10 lebey kowt,aku bawak diorg dinner kat Zeffe..Ala dekat area2 rumah aku saja...Sbb masing2 penat sebenarnya nak g kluar mkn kat tempat jauh2 nie...
hihihi:)


Amboi kusyuk btul si Mahfus tgk bola kan....
(tapi aku x tau sape lawan sape)


Dia nie susah skit kalau nak diambil gambarnya....adoilah...dok tutup2 muka plak....
Dia nie penyokong setia ENGLAND...(apa kes ENGLAND kalah semalam)
hahahaha:)
Korang tgk sendirilah wajah2 Pak Itam aku...Suka na buat muka mcm tue.....
(ampunkan kamek,kamek tempek gambar kitak plak kat sini)

|

|

|

|

|

V


Terjeler sudahnya...
geram tol bila tgk mcm tue:P:P:P


Yang nie plak dia buat muka apa pun aku x tau...Pak Itam aku nie kelakar skit kalau nak dibandingkan ngn papa aku...Papa aku nie garang dan pendiam....Best woo dpt bapak sedara mcm Pak Itam aku nie,mmg x pernah kering gusi...Mak Itam aku pun sama,suka gelak saja....
X sabar plak nak jumpa diorg nie...
Mlm tue kami cuma mkn yg simple2 saja:)


Nie namanya Yong Tau Foo...Kami share ber-4.....


Sekali imbas mcm Halim Othman,2x imbas mcm saper yerk???
Hahahahahha...
Lps mkn2 tue,kami jln2 sekitar Bandaraya Alor Setar...Diorg singgah kjap ke Stadium sbb nak g "Downtown" katernyer...sempat jugaklah diorg nie g bershopping....
Sampai umah saja terus Zzzzzzz......
Esknya ke mana???
Tunggu





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive