Popular Posts

Bila Cik Wanie Sakittttt....

Beberapa hari lps,aku telah dikejarkan ke wad kecemasan Hospital Sultanah Bahiyah akibat tgn kiri aku jadi kebas & membengkak...Jadinya bila dah melarat sampai ke pinggang,terus mama bawak aku terus ke hospital...Punyalah jauh hospital dari rumah aku...Adoilah,sakit pinggang aku nie:((
Bila dah sampai tue,mcm biasalah,aku kena buat pemeriksaan darah tinggi & kencing manis semua bagai..Naik bosan ok dok menunggu dan terus menunggu...Pastu aku dibawa ke bilik X-Ray utk x-ray tgn kiri aku nie...Manalah tau patah ka apa ka kan....
Setelah 2 jam aku kat situ,alhamdullilah doktor benarkan aku pulang dan mendapat rehat selama 2 hari...Tgn aku jugak dibalut kerana menurut doktor,tgn aku especially dibahagian lengan membengkak...Jadinya ia mengambil masa 1-2 minggu utk sembuh...APA????lama tue,mcm mana aku nak make up pengantin nie???!!!!!Doktor jugak kasi satu injection utk kasi tahan sakit....uishhhh,sakit okeh!!!!
So bila aku dah jadi mcm nie,aku rasa mcm boasanlah skit,yelah tgn berbalut,x blh nak gerak byk sgt,pastu plak mkn kena pantang...!!!!!!!Sedeyyyyy......
Keesokan arinya,rumah aku dikunjungi oleh sebuah keluarga yg aku mmg kenal,dan maybe korang pun kenal jugak...Siapa yer?
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

|

|

V


Taraaaaaaaaaaa.....
Kak Rozidawati dtg bersama suami dan puteri tunggalnya....
(ayok buruk sgt aku masa nie,berkain batik ajo...yelah masa nie,tgn mmg x blh nak gerak sgt,so susah skit kalau nak pakai seluar nie...hihihihi....
(Nasib baik kak Ida jenis x kisah....)
Kami berbual mcm2 perkara,dari hal sakit aku nie,sampailah pasal blog & FaceBook...hahahahaha...mmg bestlah kalau jumpa diorg nie....
I likesssssssss:)


Masa nie aku ngn kak Ida terkejut kenapa ntah...tapi mmg rasa kelakar plak bila aku tgk muka aku tue...ngn pucatnya...adoilah...


Wah wah wah,ada PAPAranzi ngn BABYranzi yg sedang snap2 pic kami berdua...
Wakakakakaka:)
Masa nie anak kak Ida nak sgt amik gambar,ada beberapa keping gambar tue aku rasa kelakar sgt2...hihihihi:)
(geram tol ngn dier nie tau)
hihihihi

Tgklah si kechik,pandai sungguh melaram...abis brg make up mamanya dia pakai,part yg paling best,masa dia pakai lipstik,penuh gaya ok....
Buat kak Rozidawati dan suami,tq sbb sudi dtg melawat Wanie...hihihihi....sgt2 menghargainya...Nanti kita kluar mkn sesama ok;)
~hugs~

Nota kaki-Teringin mau makan "SUBWAY" lah plak.....






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive