Popular Posts

Kerepek Mak Teh....

Baru dpt mms dari sepupu aku dr Kuching,si Mahfuz...Pak Itam ngn Mak Itam aku nie jenis yg mmg suka berbusiness...Mcm2 business yg diorg buat...Salah satu daripadanya ialah business kerepek....Diorg buat sendiri tau...

|

|

|

|

|

V



-Kerepek Ubi Kayu-



-Kerepek Keladi-

Dan mcm2 jenis kerepek lagilah yg diorg buat....Nie diorg buat utk dijual....Diorg amik bahagian...

Showcase SDSI Peringkat Zon Sarawak / Sabah
2hb-4 Julai 2010
Bertempat di Perkarangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Lama....

Jadi mereka yg berada dikawasan Sarawak,singgahlah ke booth diorg...dan rasai kerepek mereka...hahahaha:)
(kalau aku dekat,dah lama aku pi jugak tau)
Kalau jumpa diorg nie,mesti akn adanya perbualan ttg business...Mmg x bosan lah kalau berbual ngn diorg nie...Mcm2 idea yg diorg kongsikan....Tue yg buat aku dan mama x sabar nak ke sana nie.....Aku dan mama nak tgk cara diorg berbusiness....

Jgn x tahu diorg jugak adalah Stokis Bosland negeri Sarawak....Mmg x sabar dah nak pegi ke sana n lihat sendiri....

Nota kaki-Psssttt,org tue dah dapat kelulusan cuti atau belum...Jom g sesama tgk diorg berbusiness...Mana tau nanti kita jugak bole ikut jejak langkah mereka.....Sambil melancong,bole menimba ilmu perniagaan:)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive