Popular Posts

-Makan Lagikkkk-

Nie pun sebenarnya citer dah basi...citer last week punya...hihihihi...Entahlah skg nie ada rasa malas skit nak mengupdate blog...Lebih kepada "FaceBook" lah...hihihihi:)
Tetiba terasa nak mkn mknan barat,yelah sejak dari pagi smapai ke ptg x mkn apa2 kan,so mlm terasa nak mkn tapi mls nak mkn jauh2...Sudahnya aku ngn mama g mkn kat Gemilang Burger,ala dekat2 ngn umah aku saja...Senang;)


Masa nie dah ramai org dah,sbb waktu dinner kan...


Aku skg dah giler nak pakai tudung stail mcm nie plak...nie gara2 lps majlis aku kat KL ari tue lah...hihihihi....Rasa lebey selesa dan senang pakai tau....


Mama tetap ngn "Tudung Ekin"nya lah kan...
hahahaha:)


Aku order teh o ais laici dan mama pulak order apple juice....
(sedap ok teh o ais laici nie)
A+++
(tiru stail Axim japssssss)


Aku dan mama order menu yg sama...Dinner set katernyer....Ada burger ayam,fries,coselow,telur mata kerbau & hotdog....
(mmg kenyanglah)
A++






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive