Popular Posts

-Lagi Wajah Cik Wanie-

Mentang2lah br dpt soft copy dr Si Azim,kalau blh semua gambar mau ditempek disini,tapi x blh lah sbb kang ada plak yg "MUNTAH HIJO" plak kan....
Wakakakakaka:)
So kat bawah nie,lagi wajah2 keceriaan aku dimajlis hari lahir aku yg telah diadakan pada 22hb Mei yg lalu....Amat2 berpuas hati dgn hasil kerja si Azim nie,x sia2 amik dia as my photog+ jadi Team SnS AnGGuN.....I likesssss;)
(Gud Job Azim)


Cincin kenangan aku dan Arfan x pernah lagi tanggal dr jari manis aku,ke mana saja aku pergi, PASTI aku akn memakainya...Entahlah,susah sgt nak tanggalkan ia...Yelah maybe itu saja kenangan yg tinggal antara aku dan arwah kan.......Mcm mana aku nak kawin nanti kan,adakah BAKAL SUAMI aku dpt terima kenyataan ini???!!!!
-AL-FATIHAH-


Apalah yg aku menungkan tue kan....Masa nie gincu x pakai lagik...
hahahahaha:)

Nak tanyalah pada korang,mana lebey elok samada:

|

|

|

|

|

V

-Senyum x nampak gigi-

ATAU


-Senyum nampak gigi-

hahahahaha:)


Ini plak teknik amik gambar dari atas...


senyum lagik:)


ada 2 org pengapit kat belakang tue.....Abg Eqbal & Aizoul....
(apalah yg diorg tgh buat tue kan)


Jemput makan satay semua:)


Ini gambar yg paling aku suka.....duduk ditepi jendela dan terkenangkan sesuatu yg sehingga saat ini masih lagi menghantui diri aku....
hurm.....
Agak2nya bila lagilah dpt makan satay lagi kan....Nak makan satay kenalah turun KL kan,tapi bilalah rasa2nya kan...Skg nie aku dah cukup MALAS nak trun KL,x tau pasai pa...hurm...

Nota kaki-"Geram,kita juga yg x sihat nanti...Life is too short,dun make it shorter".....aku berpegang pada kata2 salah seorang kawan aku...tq darl:)







No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive