Popular Posts

-Cuti Sudah Abis-

Setelah 2 hari aku diberi cuti oleh doktor (wpun keje sendiri),tapi aku mmg perlukan rehat yg secukupnya....
Dalam masa 2 hari aku hanya perap dlm bilik saja,trun pun jarang2 sbb kaki aku masih belum sembuh 101% lagik (nasib baik ada tv kat tingkat atas,kalau tidak)....Begitu jugak ngn tgn kiri aku....Dan alhamdullilah,skg nie aku dah x brapa takut nak mkn ubat,cuma syaratnya aku kena ada air mineral yg byk supaya ia tidak terlekat...kalau terlekat,makanya blh kasi "MUNTAH" balik ok....
Terima kasih kepada mereka2 yg "CARE" pasal aku,especially my luving "MAMA"....Mama jaga aku dgn sebaik yg mungkin...Setiap saat dan ketika mama akn masuk ke bilik aku utk melihat keadaan aku....Aku bersyukur kepada-MU YA-ALLAH,kerana KAU berikan seorang mama yg penyayang seperti mama...Hanya ALLAH saja ygtahu mcm mana perasaan aku ketika itu....Tidak terbalas jasa baik mama kepada diri aku....
-TQ SO MUCH MAMA,I LUV U SO MUCH-

(Cantik x pic2 nie)
Aku buat profile pic kat FaceBook....
(nie namanya x der keje cari keje)

So hari ini aku dah mula keje semula...Dan minggu ini adalah minggu yg memerlukan tenaga yg byk sekali.....

Jumaat-6.30 ptg (11hb Jun 2010)
-Aku,mama dan Azim kena pergi ke Changlun utk wedding job lah...Aku dgn makeup pengantin dan Azim plak ngn amik gambar utk majlis pernikahan......

Sabtu -8.30 pg (12hb Jun 2010)
-Aku dan mama kena ke SNS ANGGUN utk make up pengantin (make up di butik)
10.30 pg
-Kemudian aku dan mama akn meneruskan perjalanan ke Changlun utk make upkan pengantin...

Ahad -9.30 pg (13hb Jun 2010)
-Sekali lagi aku dan mama ke Changlun...Kali ini ada 2 pengantin di sana yg akn aku make upkan.....Ke rumah pengantin pertama dahulu....
11.30 pg
-Kemudian ke rumah kedua utk make upkan pengantin jugak....

Isnin & Selasa
-X der job-

Rabu -9.30 pg (16hb Jun 2010)
-Sekali lagi aku dan mama ke Changlun utk make upkan pengantin.....

Mmg minggu nie perjalanan aku
Alor Setar---> Changlun---> Alor Setar
(nasib baiklah x brapa jauh sgt kowt).....

Mesti minggu tue aku dan mama akn rasa letey sbb byk travel...tapi alhamdullilah itu lah namanya rezeki kan......

Yang paling aku x sabar adalah pada 19,20,21 & 22hb Jun...Nak tahu kenapa???Sbb aku & mama akn bercuti di Pulau Pinang....Kali nie akn bercuti di area Batu Feringhi..yeah dah lama x feel2 tepi pantai...nak berBBQ bagai.... i likessssssss......
Kebetulan plak my uncle & my auntie will in Penang too from Kuching...Tue yg bertambah happy tue...Dah lama giler x jumpa diorg,last jumpa diorg thn 2008,tue pun masa aku ngn mama g bercuti ke sana...
Oklah itu saja kowt....
-SEKIAN-
Wakakakakaka:)

Nota kaki-Walau setabah mana pun hati manusia,bila berdepan dengan keMATIan kita akan tewas dan dibelenggu dengan kesedihan.........





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive