Popular Posts

-Pan Mutiara Restaurant-

Hari Isnin yg lalu,aku dan mama ke Penang...Apa lagi kan kalau tidak g bercuti...Kebetulan plak uncle & auntie dari Kuching turun Penang kan...hahahaha....
Mulanya nak bertolak dr Alor Setar seawal yg blh...Tapi disebabkan hujan lebat,sudahnya kami bertolak dr Alor Setar jam 11.30 pagi...Bayangkan sepanjang perjalanan kami ke sana,hujan saja....Mama memandu dgn penuh berhati-hati.....
Sampai saja di tol Sg Dua,tukar driver dan teruskan perjalanan sampai ke Queensbay Mall...Alhamdullilah,sampai Penang jam 1 ptg mcm tue...


Sampai saja di depan QueensBay Mall,aku dan mama menunggu seseorang utk g lunch bersama...Kalau nak diikutkan,ini bukan plan asal utk kami bertemu...Tapi semuanya berubah "LAST MINUTE"......
Mereka sampai dlm kul 2 lebey mcm tue...Mereka terlewat sbb salah seorang dr nya nak kena blk amik sesuatu...
hihihihi:)


Bila dah bertemu,kami terus ke Restoran Pan Mutiara...Diorg ckp kat situ fames dgn "Kari Kepala Ikan"....Hurm.....
Bayangkan lunch kami hampir ke pukul 3 ptg...Adoilah...Kelakar giler ok....Sepanjang perjalanan ke restoran,hujan masih lagi renyai2.....


Sampai2 saja,terus cari tempat duduk...Masa nie mmg sejuk gilak...huhuhuhu....Menggihil aku dibuatnya....hurm.....


Aku bersama mama & Keith:)


Aku bersama mama & Faisal
(diorg berdua nie satu geng tau,jgn main2...Mama tue sokong aje apa yg si Faisal nie ckp)
hahahaha:)
::Jeles aku okeh!!!::

Ok,mari kita lihat apa yg kami order ptg itew
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

|

V


-Kari Kepala Ikan-


-Telur Bungkus-

-tak tahu sayur apa nie-
adoilah,terlupa sudah....


-Sotong Goreng Tepung-
Fav kami semua......Tapi x blh lawan dgn Mimi Seafood tomyam ok;)


Mama sedang menuang air limau asam boi....Sedap gak airnya,masam2 manis...
hihihihi:)


Masa nie aku masih dlm kesejukkan...
-gigil-


Aku bersama Faisal.....
Lps saja kenyang makan,kami terus ke tempat penginapan kami di Berjaya Hotel.....

Nota kaki-Tidak niat utk melupakan kamu,tapi apa kan daya,perkara sudah terjadi....Maafkan diri ini....





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive