Popular Posts

-Makan Durian-

Ptgnya kami terus ke Bandar Darul Aman...Pak Itam ajak g umah kawan baiknya di sana....Katanya nak makan durian....hahahahahaha:)
Sampai2 sana,berbual-bual kjap,then keluar sudah durian2nya....yummy.....Selain durian,ada manggis,goreng pisang dan apa ntah namanya tue,aku pun dah lupa...hahahahaha:)


Penuh satu meja...


Durian nie dibeli di Perlis...mmg sedap....Yelah dah lama x mkn durian kan,mkn ramai2 lagilah sedap:)
hahahahaha:)


Cantik tau rumah lama mcm nie...skg nie susah nak carik....
(tetiba teringat umah nenek aku yg dah dijual kepada org lain)
huk huk huk...


Masa nie aku mmg dah btul2 flat sudah...x larat giler...mana x nya kluar dari pagi,sampailah ke mlm...hahahahaha:)
WTF sgt2 berjasa pada aku dan keluarga...Nanti nak kena bawak dia g servis...huhuhuhuhu...sian dier:)


Sebelum pulang,mereka bergambar kenangan......Perasan x,Pak Itam tue mmg x bole berpisah ngn hp dia..hahahaha:)
Mlmnya,kami jln2 ke Tesco....Saja bawak jln2,maklumlah kat Kuching sik ada Tesco...
wakakakakakaka.....
Then kami pusing2 satu Bandaraya Alor Setar,beli burger dan terus pulang rumah...Sampai umah,diorg sambung mkn2,aku terus naik atas,tukar baju n terus Zzzzzzzzz......
Esknya kami ke mana???
Tunggu....






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive