Popular Posts

-Terkenangkan Kisah Lalu-

Aku sebenarnya br lps baca entri salah seorang kenalan aku,dia menceritakan tentang tempat makan di "Little Penang Cafe,KLCC".....Entrinya bertajuk:
http://azimashaary.blogspot.com/2010/06/hikayat-jejaka-gadis-little-penang-kafe.html
Dalam dok baca tue,automatik aku teringatkan kisah cinta aku kepada dua insan,iaitu:
  • Arwah Arfan
  • Mista SyuQ
Kat situ mmg meninggalkan 1001 kenangan bersama....Dan dalam x sedar sebenarnya dah setahun dah aku kenal si SyuQ tue(kenal dia bulan JUN 2009)...Kalau kalian masih ingat dgn entri ini:
http://cintawanie.blogspot.com/2009/06/pertemuan-pertama.html
Itulah kali pertama aku bersua muka dgn dia,bersaksikan 3 org iaitu Kak Atty dan 2 org anaknya....Dan bermula dr pertemuan itulah hubungan kami semakin rapat sehinggalah kami menjadi "pasangan kekasih"....Tapi apakan daya,tiada jodoh antara kami,kami redha saja,tapi alhamdullilah,sampai hari ini,kami masih lagi berkawan baik..Even masa birthday party aku,kami sempat berjumpa dan dia hadiahkan aku frame gambar (blh lah letak gambar aku dan dia kan) wakakaka....


-Gambar kali pertama kami bertemu-
(masa nie aku tidak bertudung lagi)
hihihihi:)

-Yang nie plak gambar masa aku tgh dimakeupkan di M.A.C utk majlis YOYOOH-
(dah mula belajar pakai tudung masa nie,tapi masih lagi bertudung ala2 TOK TI)

Apapun ia semua akn menjadi kenangan dalam hidup aku buat selamanya...
CINTA BARU???
(masih lagi mencari dan akn terus mencari)
Insya-ALLAH,kalau ada jaodoh,kawinlah aku nanti....Doa2kan lah utk aku yer
~AMIN~







No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive