Popular Posts

-Santai Di Sns Anggun-

Malam tue jugak,aku bawak diorg singgah butik aku...Yelah dtg jauh2 x kan x bawak diorg tempat kami keje kan...hahahahaha.....
Kami berbual-bual dan yg paling penting acara bergambar lah...hahahahahaha...
Masa nie masing2 mmg ketawa besar,yelah mcm2 hal berlaku....nak tahu apa dia,jom tgk kat bawah nie...

|

|

|

|

|

V


aku yg suka lentok dibahu Pak Itamku...
hahahaha...
(sekali-sekala bermanja dgnnya)


Yang nie best,aku sangkakan Mak Itam nak pukul aku ngn kipas tue,rupanya nak jadi pengapit aku...masa nie mmg gelak besar lah...tgk lah Mak Itam pun tergelak sampai x hengat ok...


Aksi lentok lagik...Pak Itam aku nie jenis yg kewl...Tue yg aku bole buat aksi2 mcm nie tue...
Wakakakakaka:)


Masa nie dok belek2 hasil kerja aku lah...Pak Itam x percaya aku bole make up kan org....
Apalah Pak Itam nie....tgklah anak sapa kalau bukan anak Mej Ghani....Cucu Mad Yassin :)
hahahahaha:)


Kita akhiri dgn gambar mereka berdua...Kalau Pak Itam ngn Mak Itam pakai baju pengantin lagi nampak real kan...
hahahahaha:)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive