Popular Posts

-Kuala Perlis-

Sabtu lps,aku kluar ngn kwn2 sekolah aku (Eg,Naniey & Maizatul),kebetulan si Naniey blk sini kan,so kami kluar lah sesama.....Mula2 ingat nak minum2 jer kat Alor Setar,ntah mcm mana tetiba diorg ajak g Kuala Perlis...Apa lagi,kami ber-4 nie g lah ke Kuala Perlis...
Sepanjang perjalanan,kami ketawa dan bergelak sakan ok...Mcm2 citer yg kami bualkan,dari kami kisah zaman sekolah,sampailah ke kisah kerjaya memasing...Kebetulan pulak salah seorang dari kami akn mendirikan rumahtangga pada bulan November nie,apa lagi,kami nie dok nyakatlah dia....
Kami skg nie dok rancang nak buat barchelor party sebelum dia menjadi "isteri org" nanti...hahahahahahaha......

Akhirnya kami sampai jugak di Kuala Perlis....Kat sini mmg byk gerai yg jual mknan seafood nie...Pening kepala dibuatnya....Ramainya manusia...Kebetulan pulak masa kami pergi tue jatuh hari minggu + ada Karnival Sure Heboh kan...So bertambahlah ramainya manusia kat situ...


Kami memilih ke no7 (kedai Mona)....Ekceli aku tahu nie pun dr salah seorang kawan aku (Enchik Axim)...Dia kan dah beberapa kali mkn kat situ...Tgk dari entrinya pun mcm sedap jer kan,so aku pun bawaklah diorg nie mkn kat situ.....


Kami duduk di meja no 4...betul2 tepi laut...angin sepoi2 bahasa...Chewahhhh:)
Kami sambung berbual dan bergambar (itukan mmg acara WAJIB)
-HARAP MAKLUM-


-Maizatul & Naniey-
(berseri-seri wajah bakal pengantin kan)


-Cik Wanie & Eg-
(lps nie sgiliran siapa plak yg akn mendirikan rumahtangga)
Jeng jeng jeng


-Kami berempat-
(Cik Wanie,Maizatul,Eg & Naniey)
Lps Naniey,giliran siapa pulak yg akn mendirikan rumahtangga......
Adakah Maizatul @ Eg dulu.....
Aku???
(Calon pun x dak lagi ok!!!)


Aku yg sentiasa tersenyum saja....
(Senyum ada makna tau)


Minuman yg kami order.....
Air buah semuanya "FAILED",tapi air bancuh seperti "Milo ais,Nescafe ais & teh o ais laici",sedapppppppppp;)
Maknan2 yg kami order mlm itew adalah seperti:

|

|

|

|

|

|

V


-Sotong goreng tepung-
Yg nie mmg aku akui mmg SEDAP GILER.....X rugi order ok!!!
TERBAEK WOOOOOOOOKKKKK


-Kailan ikan masin-
Ops sori aku mmg x makan sayur,so aku x tau samada sedap atau tidakkkk...


-Tomyam Campur-
Sgt2 menghampakan...sebab order tomyam campur,tapi cuma yg ada ayam & daging saja...Rasanya mmg "FAILED"...X rasa mcm tomyam,rasa mcm.........
(x tau nak ckp apa)


-Ayam Masak Pedas-
tersangat-sangatlah pedas....
Tidak menepati citarasa aku dan kwn2...


-Ikan Masak Stim-
X stim langsung nak mkn ikan nie...x tau pasai pa...
"Failed"

Maybe mlm tue bukan rezeki kami nak dpt mknan yg terbaik...Kebetulan mlm tue ramai org,jadinya x menang tgn lah kowt.....Servis mengambil masa 20 minit ok...
Dalam kul 11.30 mlm kami pun beransur pulang....Masa nak menuju ke kereta,kami terserempak ngn seorang lagi kawan kami bersama "org tersayang"...
hahahaha:)


-Bergambar sebelum pulang-
(Cik Wanie,Naniey,Eg,Maizatul & Hanieza)

Dalam kul 1 lebey br sampai umah...

Nota kaki-happy bila dpt berkumpul bersama...Bila mau berkumpul lagi????Skg tgh plan utk bercuti bersama....:)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive