Popular Posts

-Luahan Hati-

Aku cuma ingin nyatakan yang aku sangat sayangkan dirinya...Biarpun aku tak pernah luahkan isi hati aku pada dirinya,tapi aku tetap ingin nyatakan yang aku benar2 menyayangi dirinya.....Biarlah aku pendamkan perasaan ini tanpa pengetahuan dirinya....Sbb aku x nak merosakkan hubungan persahabatan yang telah kami bina ini kalau aku luahkan isi hati aku ini....
Aku hanya mampu doakan dari jauh saja....Dalam hati aku cuma ada dia.......Adakalanya aku ingin buang sejauh yang mungkin perasaan ini,tapi aku x mampu kerana aku juga hanya manusia biasa....

APA YANG PERLU AKU LAKUKAN SEKARANG NIE??!!!

-Gila kan Cik Wanie nie!!!-

Entri ini dibuat pada jam 5.00 pagi (jumaat).....Dihari Jumaat yg mulia ini.....





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive