Popular Posts

Queensbay Mall......

Lps dah check in hotel semua,kami terus ke QB Mall...Saja jln2 sambil nak cari something kat sana.....Kaki aku masa nie dah mula rasa sakit2 saja especially dibahagian lutut...Adoilah,terfikir jugak mcm mana nak jln satu QB Mall...Adoilah...
huk huk huk
Sampai saja di Qb Mall,kami terus ke Jusco,mulanya aku nak beli baju,tapi rasa mcm malas plak,terus ke kaunter perfurm...Mula2 nak cari perfurm Marc Jacobs,tapi x der...Sudahnya aku beli perfurm DKNY (Fresh Blossom)....Wangi jugak kan....Akhirnya beli jugak.....
Dah dpt apa yg nak dibeli,kami terus ke J'co


Akhirnya dpt jugak mkn yougart kat J'co...Nie si Faisal punya pasal lah nie...Dia g tagged kat Facebook aku....Sudahnya aku jadi kepingin...
Hahahahaha:)


Nie donut2 yg aku & Faisal pilih...hahahahaha:)
(ada citer disebalik donut2 nie,tapi biarlah kami2 saja yg tahu)


Dapat free donut lagik....Kata diorg sedap...Entahlah aku x rasa pun...
hurm~~~


Aku tgh bukak botol perfurm baru yg aku beli...
Wangi giler ok;)


-Jemput makan semua-

Bila dah selesai makan,kami jalan2 satu mall sementara nak tunggu makan malam bersama seorang lagik kawan kami,Axim.....
Sementara tue,aku dan mama g kat massage chair...Mmg best.....


Cik Wanie & Faisal....

Dlm kul 8 lebey tue,kami terus gerak ke satu tempat...Ke mana???
Tunggu...

Dikesempatan ini,aku nak mohon kepada beberapa org kenalan di blog & FaceBook yg nampak aku kat QueensBay Mall,aku mohon ampun dan maaf,bukan sbb aku sombong,tapi keadaan aku masa tue mmg x sihat...Dalam masa yg sama,hp aku bermasalah,x blh nak receive call & receive sms....Aku bukannya sombong...Demi ALLAH,aku x der niat sampai mcm tue sekali...Harap dimaafkan yea....
(lain kali kalau nampak tegur saja ok)

Nota kaki-Ketika entri ini kluar aku sefamily dlm perjalanan ke PENANG semula + sambung bercuti...yippie:)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive